KONTAKTNÍ INFO
Ing. Michal Janušík
Budovatelů 2830
434 01 Most
Tel. 774 611 637
michaljanusik@seznam.cz
Ukázat na mapě
Budovatelů 2830
434 01 Most
Tel. 774 611 637
michaljanusik@seznam.cz
Ukázat na mapě
Účetní poradenství, daňová evidence, personální a mzdová agenda

Naše služby
Účetnictví
- komplexní vedení účetnictví s návaznými agendami dle zákona o účetnictví a v návaznosti na další příslušné zákony, vyhlášky a pokyny pro tuto oblast
- vedení evidence majetku vč. zpracovávání měsíčních, příp. ročních odpisů
- oblast daní je řešena v kapitole daňová problematika.
Daňová evidence
- úplné vedení a zpracovávání daňové evidence s veškerou pomocnou evidencí dle příslušných vyhlášek a pokynů státních orgánů pro tuto oblast
- vedení veškeré doprovodné a podpůrné evidence, kterou ukládají vést příslušné předpisy k vedení daňové evidence
- vedení evidence majetku vč. výpočtů ročních odpisů
- vedení další evidence, kterou nevyžadují předpisy, avšak je požadována klientem k jeho ucelenému přehledu o zpracovávané agendě
- oblast daní je řešena v kapitole daňová problematika.
Daňová problematika
- průběžné vedení záznamní povinnosti daně z přidané hodnoty
- zpracování měsíčních, případě čtvrtletních přiznání k dani z přidané hodnoty
- zpracování podkladů pro roční přiznání k dani z příjmu fyzických i právnických osob
- vypracování ročních přiznání k dani z příjmu právnických osob, včetně příloh požadovaných finančními úřady
- vypracování ročních přiznání k dani z příjmu fyzických osob
- zpracování ročních přiznání k silniční dani z dopravních prostředků používaných pro podnikatelskou činnost
- zpracování přiznání k dani spotřební, dle potřeb klienta
- evidence zálohové povinnosti k jednotlivým daním
- dle požadavku podnikatelů lze zpracovávat i přiznání k ostatním druhům daní, např. daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitostí ap.
Personální agenda a mzdový servis
- komplexní řešení personální agendy, tj. nástupů a výstupů zaměstnanců, resp. zpracování pracovních smluv, dohod o provedení práce či pracovní činnosti
- zajištění splnění ohlašovací povinnosti vůči institucím sociálního a zdravotního pojištění
- úplné vedení mzdové agendy, tj. zpracování dokladů ke mzdám - zejména měsíční výplatních pásek pro zaměstnance, výplatních listin a podkladů k hlášení o mzdách na OSSZ a příslušné zdravotní pojišťovny, vč. výpočtů odvodů z mezd, resp. žádostí o daňový bonus
- zajištění a realizace odvodů pro sociální a zdravotní pojištění podnikatelů
- průběžné vedení mzdových listů jednotlivých zaměstnanců dané firmy včetně zpracování ELDP zaměstnanců
- výpočet a zajištění odvodů pro pojištění zaměstnanců dle zákona o povinném pojištění zaměstnanců
- zpracování výkazů pro příslušné úřady práce z důvodu přiznání dotačních titulů jednotlivým subjektům
- průběžné zpracovávání výkazů a podkladů jednotlivým zaměstnancům pro přiznání dávek sociální podpory a zpracování dalších výkazů dle potřeb podnikatelů či zástupců firem
- provedení ročního zúčtování daní jednotlivým zaměstnancům
- zpracování ročních přehledů o zaplacené dani ze závislé činnosti či srážkové dani.
Ostatní
- ve spolupráci s klientem zajišťujeme jednání se správci daně, případně s třetími stranami ve věcech daní a pojištění
- zpracování ročních hlášení pro OSSZ a příslušné zdravotní pojišťovny dle příslušnosti podnikatele
- dle potřeby zpracovávání statistických hlášení pro ČSÚ
- komplexní zpracování podkladů a žádosti pro peněžní ústavy za účelem poskytnutí úvěru
- zpracování podkladů pro žádost o poskytnutí leasingu dle specifických požadavků jednotlivých leasingových firem
- zpracování podkladů pro žádost o poskytnutí dotačních titulů dle požadavků jednotlivých poskytovatelů dotací
- dle požadavku podnikatelů (jednotlivých fyzických osob) lze průběžně zpracovat i cestovní výkazy pro dopravní prostředky firmy (v majetku či nájmu) i pro dopravní prostředky nevložené do obchodního majetku firmy, které však podnikatel využívá ke své podnikatelské činnosti
- zajištění dalších nadstandardních požadavků dle potřeb klienta.